Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Heart(s) in Athens

Ένα μήνα μετά από την τελευταία ανάρτηση, αθετώντας την υπόσχεσή μου ότι θα γράψω κάτι πιο θετικό για τα Χριστούγεννα (επειδή όμως πάντα είναι Χριστούγεννα, δείτε την υπέροχη ανάρτηση-δώρο της betty), έχοντας πάρει σβάρνα τα αεροδρόμια, μπουκώσει σοκολατάκια luxemburg (ή κάπως έτσι) στη Ζυρίχη, κουβαλήσει ακανέ (άκα!-ναι!) σε σφραγισμένες συσκευασίες ασφαλείας (γιατί μπορεί εκεί που κάθεσαι άκαπνος και βαριέσαι τι ζωή σου μέχρι να έρθει το κονσερβοκούτι που περνάει για αεροπλάνο, μπορεί λέει να σου 'ρθει να μετατρέψεις τα λουκούμια σου σε εκρηκτικούς μηχανισμούς και να κάνεις αεροπειρατεία με αιτήματα όπως να μην ξανακούσεις ποτέ στη ζωή σου για την 34χρονη ή 35χρονη ή για το παιδί του Πασχάλη), έχοντας χάσει μια τεντούρα (σνιφ! κλαψ!) κι ένα κουτί λουκουμάκια (όλες οι γεύσεις) κάπου στην πορεία (ποοού;), έχοντας ξεκολλήσει από τους ιντερνετικούς μου εθισμούς αλλά έχοντας αποτύχει να κάνω το ίδιο με αυτούς στη ζάχαρη και το λίπος, με τα γυαλιά ηλίου που φορούσα για να μπορώ να κοιτάω το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Συντάγματος (τι λιακάδα καθημερινή ήταν αυτή!), προσπαθώντας να πείσω τους πάντες πως ό-χ-ι δεν κάνει κρύο, τι να πουν στη Σιβηρία δηλαδή αν γκρινιάζουμε με +17 και λιακάδα, κι έχοντας παγιώσει το συμπέρασμα ότι τα ισλί είναι δη όνλυ γουέι, όταν μιλάμε για μελομακάρονα, ξαναπερνάω από τούτη δω τη γειτονιά και χαιρετώ, κι εύχομαι καλή χρονιά, δύναμη, φώτιση, ολιγάρκεια, χαρά στη λύπη, ψυχική γαλήνη, αγάπη.
Και μιλώντας γι' αγάπη, τι heart θα ήμουν αν δεν κόλλαγα με την Υπαίθρια Έκθεση Hearts in Athens?
Η έκθεση αυτή (Hearts in the World) έρχεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη, με την Αθήνα να είναι η καλωσορίζουσα πόλη.

Αντιγράφω: "Περισσότερες από 60 καρδιές, σε μεγάλο μέγεθος, φιλοτεχνημένες από διακεκριμένους αλλά και ανερχόμενους νέους καλλιτέχνες, καθώς επίσης και από σημαντικές προσωπικότητες της πόλης, θα εκτεθούν σε επιλεγμένα, πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας τους πρώτους μήνες του 2008"

"Η Hearts in Athens, αποτελεί την πρώτη Διεθνή Εκθεση Τέχνης της Hearts in the World, μιας σημαντικής Υπαίθριας διοργάνωσης, που στην τελική της φάση υποστηρίζει τους σκοπούς της ένωσης φιλανθρωπικών σωματείων, «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ», προσφέροντάς τους το 50% των εισπράξεων της δημοπρασίας." Ζηλέυω που this heart won't be in Athens (παρηγοριέμαι με το όνειρο ότι μια μέρα θα είμαι, με τη φωτογραφική συλλογή μου hearts on the road), ελπίζω εσείς να τις χαρείτε, να τις φωτογραφήσετε, να μου τις στείλετε. Σας αφήνω με την καρδιά της ομάδας...φανοποιών (με τίτλο "μετά το ατύχημα", ρουμπώνουν όσους δεν νομίζαμε ότι ένας φανοποιός μπορεί να είναι και ποιητής), και μερικές ακόμα από τις καρδιές που θα χτυπήσουν στην καρδιά της πόλης, τικ-τακ, τικ-τακ που λέει κι η Αλίκη Βουγιουκλάκη...

13 σχόλια:

Giorgio είπε...

Aν ακούγεται παρήγορο και γω την χάνω την έκθεση ένεκα πανεπιστημίου...Σνιφ σνιφ:(

Απορία τι ακριβώς είναι τα ισλι???Γλυκό??Τα 'χω ακουστά αλλά δεν τα χω δοκιμάσει.Καλά είναι???

betty είπε...

Γλυκειά μου δεν είδες, επειδή έλειπες, κάτι που σε αφορά!
http://cookthebook.blogspot.com/2007/12/heart-n-soul.html
Όπως και να'χει, γεμίσαμε καρδιές το σύμπαν!!
Φιλια.

Μάγια είπε...

αχ σας φαντάζομαι στο αεροδρόμια του κόσμου να προσπαθείτε να εξηγήσετε στους ανυποψίαστους υπαλλήλους τι είναι η τεντούρα και τα λουκούμια που χάσατε!:P

να είστε πάντα καλά και η χρονιά σας να είναι γεμάτη αγάπη, αγκαλιές και νοστιμιά! :)))

P@nos είπε...

parakalw opws epeigontos na ekshghsete ti einai h tentoura (kala gia to isli den sfazomai;-P) wste thn epomenh fora na sas ferw mia dwro ws apanthsh sto bretzel ths zurixhs:-)

kalh xronia me ugeia kai pio polu agaph (kai kardies) se olous mas!

heart n soul είπε...

sweet giorgio, καλά διαβάσματα:) Όσο για το ισλί, πρώτα κάντε κλικ στη λέξη (μέσα στο ποστ), δείτε, θαυμάξτε και μετά φάτε τα όπου τα βρείτε, είναι υπέροχα!

betty betty! Θα περάσω από τη γειτονιά σας, όχι για πεταχτή επίσκεψη, αλλά για να μελετήσω τα θάματα που'χασα όσο έλειπα. Θα τα πούμε εκεί!:)

μάγια dearest! ανταποδίδω όλες σας τις ευχές από καρδιάς!:)

dear p@nos, μα εσείς δεν είστε ο ειδικός στην τεντούρα:)?? Εγώ ούτε που την έχω δοκιμάσει,σνιφ-κλαψ. You're sweet and kind as always, εύχομαι να πιάσουν οι ευχές:))

witchofdaffodils είπε...

bonjour! τι τραβήξατε κι εσείς, τόσα σοκολατάκια είχατε να χτυπήσετε..
Σας συμπαραστέκομαι για την τεντούρα, χαίρομαι που γίνατε φανατική ισλικιά!

ΥΓ τι θέτε να πείτε? δε νοιώσατε άλλος ανθρωπος οσμιζόμενη την ελληνική πραγματικότητα;-)

heart n soul είπε...

bonjour madame! ΑΛΛΟΣ άνθρωπος, όπως το λέτε!:)))

Ανώνυμος είπε...

Καρδούλα μας
καλώς ήρθες!
(Παρομοίως ο δικός μου αγώνας με τη ζάχαρη και τις θερμίδες είναι όλο αχ και βαχ...)
....Και τι ωραία που μας ήρθες,με τόσες καρδούλες(που τις λατρεύω...).Και μόλις χθες διάβαζα γι'αυτη την εκθεση στην Αθήνα και τσουπ,να σου σήμερα το ποστ σου :)
φιλια πολλά γλυκια μου,άντε και μας έλειψες :)

heart n soul είπε...

cook-a-doodle-do! να 'σται πάντα καλά! να μου τις φωτογραφήσετε γλυκυτάτη! ή σας πέφτουν μακριά?

Sotona Dos είπε...

ελα ρε συντροφισσα
μαυρα ματια...

Να ειμαι ειλικρινης
δεν περιμενα να μου
λειψεις

αλλα
μου ελειψες πολυ

καλως ηρθες
τα λεμε.

heart n soul είπε...

stereo τύπε, δεν διαβάσατε πιο πάνω? δεν είδατε ότι είμαι ευσυγκίνητη? βαλτός να με ξανασυγκινήσετε:) να σαι καλά και να τα λέμε, έχω περάσει βόλτα από τη γειτονιά σου, στα μουγκά όμως, για να μη με μαλώσεις που δεν έχω βάλει τα τραγουδάκια ακόμα:)

Sotona Dos είπε...

Να κανεις μονο
οτι θες εσυ

Θα περναω επιτελους
να σε βλεπω-διαβαζω.

Μονο σε παρακαλω την
γιορτη του βαλεντινου
μην γεμισεις (πολλες)
καρδιες το blog σου

Ειδες ποσο μου λειψες?
Δεν θα σε αφησω σε ησυχια.

heart n soul είπε...

μα πες μου, στερεό, περισσότερες γίνεται? δεν γίνεται μάλλον! οπότε τη γλίτωσες μου φαίνεται:)
καλή εβδομάδα